Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

BalonyLatajace.pl

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: Warszawa, Strumykowa 35/61 , NIP: 7582234046, tel. 608850182, adres email: poczta@balonylatajace.pl.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

8. Dokładamy starań, by opisy i dane techniczne produktów dostępnych w sklepie były zgodne z opisami i danymi technicznymi podawanymi przez ich producentów. Jednakże sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne opisy i dane techniczne w przypadku gdy są tożsame z opisami i danymi technicznymi podanymi przez producenta.

9. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.

10. Produkty oferowane w sklepie internetowym nie są odzwierciedleniem aktualnych stanów magazynowych oraz nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Chwilowa niedostępność produktów nie może stanowić podstawy do roszczeń zamawiającego wobec sklepu.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

5. W przypadku braku towaru w magazynie w chwili realizacji zamówienia, sklep podejmie próbę sprowadzenia go od producenta lub licencjonowanego dystrybutora. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia lub zaproponowany zostanie towar zastępczy. Zamówienie może zostać anulowane na prośbę klienta.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. Wysyłka następuje w terminie od 1 do 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przy opcji płatności za pobraniem bądź od daty otrzymania wpływu pieniędzy na konto przy wpłacie na rachunek bankowy.

W szczególnych wypadkach sklep zastrzega sobie możliwość wydłużenia realizacji zamówienia do 14 dni. Poczta Polska zastrzega sobie możliwość doręczenia przesyłki do 14 dni roboczych i dopiero po tym okresie nadawca może wystąpić z reklamacją. W wypadku zagubienia przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską kupującemu przysługuje nowy towar dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika. 

5. Sklep nie ma wpływu na godziny doręczeń zamówionych towarów i szybkość dostawy realizowanej przez przewoźników.

6. Zamówienia z wybraną formą płatności na rachunek bankowy sklepu internetowego, za które do 7 dni od dnia złożenia zamówienia nie wpłyną środki mogą zostać automatycznie anulowane.

7. W przypadku towarów sprowadzanych na indywidualne zamówienie, realizacja zamówienia może być uzależniona od dokonania przedpłaty pełnej kwoty na konto sklepu internetowego.

8. Sklep internetowy zastrzega możliwość odmowy realizacji zamówienia potwierdzonego w przypadku, gdy:

- zamówiony towar nie jest dostępny na stanach magazynowych na skutek wyczerpania zapasów,
- zamówiony towar uległ uszkodzeniu.

9. Opłata za dostawę oraz produkty nie zawiera usługi wniesienia (w przypadku towarów o wadze powyżej 10kg) oraz zastrzeżenia godzin doręczenia.

10. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym możliwości odbioru. W szczególnych przypadkach i po wcześniejszym ustaleniu możliwy jest odbiór po godzinach pracy sklepu.

11. Towar opłacony i nieodebrany w ciągu 3 miesięcy od daty wpłaty podlega przepadkowi na rzecz firmy ”HELIUM” z tytułu kosztów magazynowania

 

§5

Reklamacje

1. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych zawartości (i jej opakowania zewnętrznego) przesyłki w obecności dostawcy.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności pracownika firmy dostarczającej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki.

3. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń kupującego z tytułu uszkodzenia bądź kradzieży całości lub części przesyłki w transporcie.

4. Protokół szkody ma pełną moc jedynie wtedy, gdy został sporządzony w momencie doręczenia przesyłki.

5. Przyjęcie przez kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostaje zamknięta.

6. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

7. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

8. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

9. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 (dziesięć) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być dostarczony wraz z jego oryginalnym opakowaniem, wszelkimi foliami zabezpieczającymi, dokumentami i paragonem niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5. W przypadku odstąpienia od umowy przez kupującego sklep internetowy gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie (koszt towaru + koszt wysyłki ) – czyli kwota jaka wpłynęła na konto.

6. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem zwrotu towaru pokrywa kupujący.

7. Pieniądze za zamówiony towar zostaną zwrócone przelewem bankowym w terminie 21 dni od daty otrzymania towaru przelewem bankowym bądź przekazem pocztowym na numer rachunku bankowego lub adres podany w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8. Sklep nie będzie przyjmował paczek za pobraniem wysłanych z tytułu odstąpienia od umowy.

9. Towar odebrany osobiście nie podlega zwrotom z tytułu odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy.

10. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

  1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgoda Konsumenta, przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy;
  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;
  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  6. dostarczania prasy;
  7. usług w zakresie gier hazardowych.

 

§7

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

5. Zebrane dane osobowe nie zostaną przekazane żadnym podmiotom trzecim za wyjątkiem firm przewozowych jedynie w celu transportu zamówionych produktów.

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

Promocje

Lokomotywa Lokomotywa 20,00 zł 25,00 zł

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl